KORRIKA 15

junio 14, 2007 at 9:51 am (euskera)

cavy4rj9.jpg Korrika bi urtean behin ospatzen den lasterketa erraldoia da, 10 egun irauten du eta gelditu gabe Euskal Herria osoa zeharkatzen du. Lehenengo korrika 1980.ean ospatu zen, korrika honek Oñatitik Bilborako ibilbidea egin zuen, eta urte horretatik aurrera  bi urtean behin ospatzeko erabakia hartu zen. Lasterketa hau gure hizkuntzaren aldekoa da, Euskara indartzeko Euskal Herrian, eta bere helburu nagusia, euskaltegietarako dirua biltzea da. Aurtengo korrikan emakumeak hizkuntzaren transmisioan izan duen garantiza goraipatzeko omenaldi berezia egingo da. Korrika 15aren aurtengo kanta Niko Etxarte egin du, oso kanta alaia da jendeak animatzeko. Lasterketa Karrantzan hasiko da martxoaren 22an (osteguna) , arratsaldeko 17:30ean.Ibilbide handi bat egin ondoren, Ortuellara ailegatuko da martxoaren 26an (astelehena) eguerdiko 13:35ean.Eta Euskal Herria zeharkatu ondoren, Iruñean amaituko da apiriliaren 1ean (igandea) 12:50 orduan.          Korrika euskaldun batzuentzat oso inportantea izaten da, baina nik ez dut artero korrikan partizipatzen, zeren ez zait asko interesatzen, baina partizipatu dudan bi urteetan, oso neketsua, baina dibertigarria iruditu zitzaidan.         Lehenengo urtean, gau batean izan zela gogoratzen dut, eta bi lagunekin joan nintzen Ortuellaren hasieratik Aiegas auzora jende pila batek parte hartu zuen baina neke-neke eginda geratu nintzen.         Eta 2.urtean, DBH-ko 2.mailan izan zen, instituto guztiak partizipatu zuen, ni aurre-aurrean joan nintzen beste lagunekin pancarta eramaten, gogoratzen dut dibertigarria izan zela, baina ez dut uste aurten berriro parte hartuko dudanik. 

Responder

