NIRE AUZOA

junio 13, 2007 at 9:48 am (euskera)

Nire auzoa Ganguren da,Ortuellan dago eta auzo nahiko handia da. Aldapan kokaturik dago, eta bederatzi atariek osatzen dute. Nire auzoko atariak pixka bat  arraroak dira, zeren aldapan egotean, bi ate dituzte, bat behetik eta bigarrenak 3º pisura eramaten zaitu zuzenean.          Gangurenek ez dauka gauza askorik, pixka bat sinplea da. Behetik hasten bagara, ikusi ahal dugu bicicleta denda bat, orain delaurte batzuk itxizutela. Pixka bat gorago elektrizitate bulego bat ikusi ahal dugu, eta sukaldezko beste bulego bat.          Igotzen bagara pixka bat gorago serigrafiako bulego bat ikusi ahal dugu itxita.          Auzoa barrakoirano ailegatzen da, bertan,hau da, auzoaren goialdean ikusi ahal dugu  C.I.P-a eta garaje berri batzuk, polideportivo bat ere eraiki dute, ginasioduna eta gauza mordoduna.          Nire etxea auzoaren tontorrean dago, orain dela sei urte gutxi gorabehera bizi naiz bertan eta oso gustura nago auzo honetan.

2 comentarios

  1. asier said,

    Idazlanari argazkia atxikitzea eta KORRIKAren posta falta zaizkizu.

  2. mwpajwawp said,

    Asier cacho feo comprate una cara

Responder

